Friday, November 4, 2022

ဘဝတူ


 

❝ ဘဝတူ ❞

ကျွန်မ ရုံး က ပြန် တော့ ကျွန်မ ရှေ့ မှာ ဟိုဘက် ရုံး က အမျိုးသမီး နှစ်ယောက် ကို တွေ့ ရပါ တယ် ။ ရုံးချင်း မနီးမဝေး မို့ သူတို့ နဲ့ ကျွန်မ သိ ပေမဲ့ ရင်းတော့ မရင်းနှီးပါဘူး ။

ကျွန်မတို့ ရဲ့ အရှေ့ မျက်နှာချင်းဆိုင် ခပ် လှမ်းလှမ်းမှာ တော့ ကျွန်မ နဲ့ တစ်ရုံးတည်း ဖြစ်တဲ့ ဝတ်ရည် လာ နေတာ ကို လည်း လှမ်း မြင်နေ ရ ပါတယ် ။

“  မုဆိုးမလေး က လှ နေတာပဲ တဲ့ ”

ဝတ်ရည် ကို လှမ်း ကြည့်ပြီး ကျွန်မ အရှေ့က အမျိုးသမီး တစ်ဦး က ပြော လိုက် ပါတယ် ။

“  လှရင် လှတယ်ပေါ့ အစ်မ ရယ် ။ မုဆိုးမလေး က ထည့် ပြောရသေးတယ် ”

ကျန် အမျိုးသမီး က ရယ်ရယ်မောမော နဲ့ ပြော ပါတယ် ။

“  ထည့် ပြော တော့လည်း သိ ရတာပေါ့ ဟယ်  ။ လှနေတော့ မသိရင် အပျို ထင် ပြီး ကြိုက်ကြ လို့ သူ့ ကလေး တွေ ဒုက္ခ ရောက်မှာ စိုးလို့ ပါ ”

ဝတ်ရည် အမျိုးသား က မကြာသေးခင် က မှ ဆုံးသွားခဲ့လေသည်  ။ သားသမီး သုံးယောက် ရှိသော် လည်း ဝတ်ရည် က ကလေး အမေ လို့ မထင်ရအောင် လှပ ချောမော လွန်းလေသည်  ။

“  ပြောသာ ပြောတာပါ  ၊ သိ လည်း တွင်း ဟောင်းရေကြည် အေးမြသည် ဆိုပြီး ကြိုက်ချ င် ကြိုက်ကြမှာ ပါပဲ  ”

ထိုသို့ ပြောပြီး အမျိုးသမီး နှစ်ဦး က ရယ် နေ ကြပါတယ် ။ ရယ်ရင်း အနောက် ဘက် ကို လှည့် ကြည့်တော့ ကျွန်မ ကို မြင်ပြီး အရှိန် တန့် သွားပါတယ် ။ ထို့နောက် အားနာသလို  ၊ မျက်နှာ ပူသွားသလို အမူအရာ ဖြစ် သွားပြီး

“  တစ်မျိုး မထင်နဲ့ နော်  ၊ ဟို ရှေ့က ဝတ်ရည် ကို စ နေတာပါ ”

နှစ်ယောက် စလုံး ပြာပြာသလဲ နဲ့ ကျွန်မ ကို ပြော ကြပါတယ် ။

“  ရပါတယ်  ၊ ကိစ္စ မရှိပါဘူး ”

ကျွန်မ ပြုံးပြီး ပြန် ပြောလိုက်ပါတယ် ။ သူ တို့ က သူတို့ စကား ကြောင့် ကျွန်မ ကို အားနာ ပြီး ရှေ့ က နေ ခပ်သုတ်သုတ် လျှောက် သွားကြ ပါတယ် ။ သူတို့ စကား ကို မုဆိုးမ ဖြစ်တဲ့ ကျွန်မ က စိတ်ဆိုးစရာ လို့ မမြင်ပေမဲ့ ကျွန်မ စိတ် ထဲ က ပြောတဲ့ စကား ကို သူတို့ ကြား ရင်ဖြင့် ကျွန်မ ကို စိတ် ဆိုးလေမလား ဟု တွေးရင်း ကျွန်မ တစ်ယောက် တည်း ပြုံး မိပါတယ်  ။

“  နှစ်ယောက်လုံး တစ်ပြိုင်နက် ‌ေ .သ သွားတဲ့ လင်မယား က လွဲရင် ကျန်တာ အကုန် မုဆိုးမ နဲ့ မုဆိုးဖိုတွေ ကြီး ပါပဲ အေ ။ စော တာနဲ့ နောက် ကျတာပဲ ကွာ ပါတယ် ။ ဒါ ဘာ ထူးဆန်းလို့ လဲ ။ ငါ တို့ က ကော ဘာ ထူးဆန်းနေလို့ လဲ ”

◾ မိလေးညို

📖  ဟာဟ ( ၁ )

#ကိုအောင်နိုင်ဦး

.

No comments:

Post a Comment