Monday, September 19, 2022

သူရဲဘောကြောင်တဲ့ လူညံ့ ( ၂ )


 အခန်း ( ၂ )


ဦးစောဝင်း တစ်ယောက် ဈေးခြင်း ကို လက် က ဆွဲပြီး ဟင်းချက်စရာ သားငါး နည်းနည်း အသီးအရွက် နည်းနည်း ဝယ်သည် ။


ဈေးတန်း ထဲ မှာ တိုးဝှေ့ ဝယ်ရ သည့် ဒုက္ခ က မသက်သာလှ ။ လူတွေ က ရှုပ်ရှက်ခတ်ကာ ကျပ်ညပ်နေ၏ ။ အသံတွေ ကလည်း ဆူညံနေသည် ။


သားမယား မရှိတော့လည်း သူ ကိုယ်တိုင်ပင် ဈေး သွားဝယ်ခြမ်းပြီး ချက်ပြုတ် စားရသည် ။ အိမ်ဖော်တွေ ဘာတွေ လည်း မထားနိုင် ။ သည်တော့ ကိုယ် ပဲ ပင်ပန်းရသည် ။


“ တစ်နေ့နေ့ ငါ နာမည်ကြီး ဒါရိုက်တာ ဖြစ်ရင်တော့လား ကွာ ... ”


ဟု သူ့ ရင်ထဲ မှ မျှော်လင့်ချက် က ကျိတ်ပြီး ကြုံးဝါးသံ ပေး၏ ။


ကြုံးဝါးမည့် သာ ကြုံးဝါး ရသည် ။ ' နာမည်ကြီး ဒါရိုက်တာ ဖြစ်ဖို့ ' ဆိုသည့် မျှော်လင့်ချက် က သူ အသက် ၂ဝ အရွယ် လူငယ် ဘဝ ကတည်း က ...  ။


ယခု ဆိုလျှင် အသက် ငါးဆယ် သာ ပြည့် တော့မည် ။ ဘာမှ ဖြစ် မလာသေး ။


ဒါပေမယ့် ဦးစောဝင်း ကတော့ နည်းနည်းလေးမှ မလျှော့ ။ အိမ်မက် မက်၍ ကောင်းနေဆဲ ။


လူ ထူထူ ရှိရာ အရပ် ကို ရောက်တိုင်း သူ့ ပါးစပ် က ဂျော့လူးကပ်စ် ၊ ဖရန်စစ်ကော်ပိုလာ ၊ ဟစ်ချ်ကော့ ၊ ပီတာဝိုင်ယာ ၊ ကူရိုဆာဝါး ၊ ဒေးဗစ်လင်း ၊ စပီးဘာ့ဂ် ... စသော ကမ္ဘာကျော် ဒါရိုက်တာ တို့၏ နာမည်များ ကို သူ နှင့် ငယ်ပေါင်းကြီးဖော် လို လို ဘာ လို လို တဖွဖွ ပြောတတ်သည် ။


တကယ်ဆိုလျှင် အဲသည် ကမ္ဘာကျော်ဒါရိုက်တာကြီး တွေ ရိုက်ခဲ့သမျှ ရုပ်ရှင်ကား တော်တော်များများ ကို ပင် ကြည့်ဖူးသူ မဟုတ် ။ ( အဲသည် ဒါရိုက်တာတွေ ရိုက် သမျှ ဇာတ်ကားတိုင်း ကလည်း ကောင်းသည် ဟု ပြော၍ မရပါ )


ဦးစောဝင်း ကတော့ ( ကမ္ဘာကျော်ဒါရိုက်တာ ဆိုသည် နှင့် ) သူတို့ ရိုက်သမျှ ကား တိုင်း ရွှေ ဖြစ်မည် အထင်ဖြင့် စွတ် ပြောတတ်၏ ။ သူ ပြောမယ့် သာ ပြောသည် ။ ကြည့်ဖူးသည့် ဇာတ်ကား ဆယ့်လေးငါးကား မှာလည်း သူ အဓိပ္ပါယ် ကောင်းကောင်း နားမလည် သည် က တစ်ဝက် ကျော်ကျော်လောက် ပါ၏ ။


သူ့ လောက နှင့်  သူ့အထာ တော့ ဟုတ် နေသည်ချည်းပင် ။


ဦးစောဝင်း တစ်ယောက်တည်း ကို ချည်းပဲ အပြစ် တင်၍ တော့ မရ ။ မြန်မာပြည် မှာ ရုပ်ရှင် ပင် ကောင်းကောင်း မကြည့်တတ်သည့် ဒါရိုက်တာတွေ တစ်ပုံကြီး ။ မြန်မာ့ရုပ်ရှင်လောက က သာ သေး ငယ်သည် ။ ဒါရိုက်တာတွေ က တော့ များ သလား မမေး နှင့် ။


လမ်းဘေး ဈေးသည် ၏ ဗန်း ထဲ က သရက်သီး အပေါ် လာ အုံနေကြသော ယင်ကောင်တွေ ထက်တောင် ဗီဒီယို ဒါရိုက်တာ အရေအတွက် က များ သေးသည် ။ အဲဒီ ထဲ မှာ ဦးစောဝင်း တစ်ယောက် လည်း အပါအဝင် ။


သူ က အကြံ တော့ ကြီးသည် ။


“ ကား များများ မရိုက်ရရင် နေပစေ ၊ တစ်ကား ဆို ဆိုသလောက် ပေါက် သွားအောင် ရိုက်ပြမယ် ”


ဟု ကျိတ်ပြီး ကြံစည်ထား၏ ။


နိုင်ငံခြား က ဗုဒ္ဓဝင်ဇာတ်ကားတွေ ၊ အင်္ဂုလိမာလဇာတ်ကားတွေ ရိုက်ပြီး သတင်း ကြီးနေသည့် အခါတုန်းက ဦးစောဝင်း က သူ လည်း မြန်မာပြည် မှာ ဗုဒ္ဓဝင်ဇာတ်ကား ရိုက်မည်ဟု ကြံစည် ကာ ပရိုဂျူဆာ တစ်ယောက် နှင့် သွား ဆွေးနွေးသည် ။


ထို ပရိုဂျူဆာ က ငွေ မထုတ်ပေးဘဲ သူ့ ကို ပြန် မေး၏ ။


“ သိဒ္ဓတ္ထမင်းသား နေရာ မှာ သရုပ်ဆောင် ဖို့ မြန်မာပြည် မှာ ဘယ် မင်းသား ရှိသလဲ ”


ဦးစောဝင်း က ပြန် ဖြေသည် ။


“ ရာဇာနေဝင်း ”


အဲသည့် စကား တစ်ခွန်း ထဲ နှင့်ပင် သူ လက်လျှော့ပြီး နောက်ဆုတ် ပြန်ခဲ့ရသည် ။


လွန်ခဲ့သည့် လေးငါးလကလည်း နေပြည်တော်ရုံမှာ TROY ဇတ်ကား ရုံတင်သွားသည် ။ လူကြိုက်

အလွန် များပြီး ဝင်ငွေ အရမ်းကောင်း၏ ။ ဒါကို ကြည့်ပြီး ဦးစောဝင်း အကြီးအကျယ် စွဲလန်း ရူးသွပ်လေတော့သည် ။


သူ က ...


“ ကြီးကျယ်ခမ်းနားတဲ့ မြန်မာရာဇဝင် ဇာတ်ကားကြီး တစ်ကား လောက် ရိုက် ကြရအောင်ဗျာ ... ”


အဲဒါကိုလည်း သူ့ ပရိုဂျူဆာ က လက်မခံ ဘဲ ခေါင်းခါပြသည် ။ ပြီးတော့ ...


“ တော်စမ်းပါ ... ကိုစောဝင်းရာ ... ဟိုတစ်ခါတုန်းက ခင်ဗျားရိုက်ခဲ့တဲ့ ပုဂံရာဇဝင် ဗီဒီယိုကား ကို ပဲ

ပြန် ကြည့်ပါဦး ၊ အဲဒီ ကား ထဲမှာ အနော်ရထာမင်းကြီး က လက်ပတ်နာရီကြီး ဝတ်လို့ ...”


အဲသည်လို သူ့ ညံ့ဖျင်းချက်များကို ထောက်ပြပြီး ငြင်းပယ်ခံရသော်လည်း ဦးစောဝင်း က စိတ်ဓါတ် ကျမသွား ။ သူ့ ကိုယ် သူ တဖွဖွ အားပေးသည် ။


“ တစ်နေ့ကျရင် ငါ နာမည်ကြီး ဒါရိုက်တာ ဖြစ်ရမယ် ”


•••••   •••••   •••••


ဦးစောဝင်း တစ်ယောက် ဈေး ခြင်းတောင်း ကို လက် က ဆွဲရင်း ဈေး နှင့် မလှမ်းမကမ်း မှာရှိသော ဘတ်စ်ကား မှတ်တိုင် ဆီ သို့ ဖြည်းဖြည်းချင်း လျှောက်ခဲ့၏ ။


သူ့ မှာ မရှိမဲ့ ရှိမဲ့ ပိုင်ဆိုင်သော ဆန်နီဆူပါစလွန်းကားကလေး က လည်း ထုံးစံအတိုင်း ပျက်နေသဖြင့် ဝပ်လျှော့ မှာ ထိုး ထားရသည် ။ သည်တော့ ကားမှတ်တိုင် ငါးမှတ်တိုင် ခန့်သာ ဝေးသော အိမ် နှင့် ဈေး ကို ဘတ်စ်ကား ဖြင့် သာ သွား နေရသည် ။ ဘတ်စ်ကား ထိုး ဆိုက်လာတော့ ကျပ်ကျပ်တည်းတည်း ပင် တိုးဝှေ့ ကာ တက် လိုက်သည် ။ နေရာ တော့ မရ ။ မတ်တတ် သာ စီးရ၏ ။


သူ့ ရှေ့မှာတော့ ရွယ်တူမိန်းမကြီး တစ်ယောက် က အတက်အဆင်း ပေါက်ဝ နား မှာ ရပ် နေ၏ ။ ဦးစောဝင်း က ထို မိန်းမကြီး ၏ နောက် မှာ ကပ်လျက် နေရာ ယူလို က်သည် နှင့် တစ်ပြိုင်နက် အမျိုးသမီးကြီး က မသင်္ကာစွာဖြင့် လှည့် ကြည့်သည် ။ မသင်္ကာ ဖြစ်မည် ဆိုလည်း ဖြစ်စရာပင် ။ ဘတ်စ်ကား စ ထွက်သည် နှင့် တစ်ပြိုက်နက် သူမ  ၏ ခန္ဓာကိုယ် အောက်ပိုင်း တစ်နေရာ ကို နောက်ဘက် မှ တစ်စုံတစ်ရာ က လာ ထိသည် ။ အမျိုးသမီးကြီး က ဒေါသ ဖြစ်သွား၏ ။ သူမ ကျောဘက် တွင် ရပ် နေသော ဦးစောဝင်း ကို ဆတ်ခနဲ မျက်‌စောင်း လှည့် ထိုးသည် ။


ထိုနောက် ... 


အမျိုးသမီးကြီး က ကျပ်ညပ်နေသည့် ကြား မှ နေရာ ရွေ့၏ ။ သူမ ၏ ခန္ဓာကိုယ် တစ်နေရာ ကို

နောက်ဘက် မှ လုံးဝန်းရှည်လျား သော တစ်စုံတစ်ရာ က ခပ်ဖိဖိ လာ ထောက်နေမှန်း ခံစား လိုက်ရသောကြောင့် ဖြစ်သည် ။


ဟင်း ... တဏှာရူးကြီး ....


သူမ က စိတ် ထဲ မှ ကျိတ်၍ ဆဲရေး လိုက်ရင်း ဒေါသအကြည့် ဖြင့် သမင်လည်ပြန် လှည့် ကြည့်သည် ။


ဦးစောဝင်း ၏ မျက်နှာ ကို မြင်ခါ မှ ထို အမျိုးသမီးကြီး က ဒေါသ ပို ထွက်လာ၏ ။ အံ ကိုတင်းတင်းကြိတ် လိုက်သည် ။ လူ သိခံရမှာ ရှက်သောကြောင့် ပါးစပ် ကလည်း ထုတ် မပြော ။


သူမ ၏ စိတ် ထဲ ကတော့ ...


“ ရှင့် အသက်အရွယ် မှ အားမနာ ... ယုတ်မာ လှချည်လား ... နှမချင်း မစာမနာ အကျင့်ပက်စက်ပြီး အရသာ ခံ နေတယ် ”


ဟု တရစပ် ကျိန်ဆဲနေ၏ ။


ဦးစောဝင်း ၏ မျက်နှာ အမူအရာ ကတော့ သူ ဘာမှ မလုပ်သလိုပင် ။


ဘတ်စ်ကား က ကျပ်လွန်းသောကြောင့် ရှေ့ မှ မိန်းမကြီးခမျာ လည်း နေရာ ခဏခဏ ရွှေ့ ၍ မရ ။ သူမ ကို နောက်ဘက် မှ လာ ထိနေမှန်း သိသိချည်း နှင့် ကသိကအောင့် ဖြစ်ကာ ရပ် နေရသည် ။ ထို အမျိုးသမီးကြီး က ဆင်းရမည့်မှတ်တိုင် သို့ နီးကပ်လာသောအခါ ...


“ ငါ့ နောက် က တဏှာရူးတော့ သိကြရောပေါ့ ... ဘတ်စ်ကားပေါ် က ဆင်းတော့မှ ဒင်း ကို မှတ်လောက်သားလောက် အောင် ပညာ ပေးခဲ့ဦးမယ် ”


ဟု ဒေါသ ကို အရှိန် တင်လိုက်သည် ။


အမျိုးသမီးကြီး ၏သတ္တိ က ပြောင်မြောက် လှသည် ။ ဘတ်စ်ကားမှတ်တိုင် တွင် ထိုးရပ်လိုက်သည် နှင့် တစ်ပြိုင်နက် သူမ က လက်နောက်ပြန် အနေအထား ဖြင့် သူမ ၏ တင်ပါး ကို လာ ထိနေသော ရှည်မျောမျော အရာ ကို ဆတ်ခနဲ ဖမ်း ညှစ်ဆုပ် ကိုင်ပြီး အားကုန် လှန် ချိုး လိုက်လေတော့သည် ။


“ ကဲဟာ ... လူယုတ်မာ ... သေပေတော့ ... ”


“ ဂျွတ် ... ”


တစ်စုံတစ်ရာ ကျိုး သွား သံ ထွက်ပေါ် လာသည် ။ မိန်းမကြီး မျက်လုံး ပြူးသွား၏ ။ 


ဘုရားရေ ...

ငါ လုပ်လိုက်တာ 

လက် လွန်သွားပြီလား 

မသိဘူး ... 


ဟူသော စိုးရိမ်စိတ် ဖြင့် ချာခနဲ လှည့် ကြည့်လိုက်သည် ။


ဦးစောဝင်း ကတော့ စိတ်ကူး ထဲမှာ နစ်မြော ၍ ကောင်း နေဆဲ ။


မိန်းမကြီး က သူမ ၏ လက်ထဲတွင် ကျိုးပဲ့ကာ ပါ လာသော ပစ္စည်း ကို မရဲတရဲ ငုံ့ကြည့်လိုက်သည် ။


သခွားသီး တစ်ပိုင်း ပြတ် ....  ။


•••••   •••••   •••••


ဘတ်စ်ကားစီး ခရီးသည်များက အစ တွင် ကြောင်ငေးပြီး ကြည့် နေကြသော်လည်း ချက်ချင်း လိုလိုပင် အဖြစ်အပျက် မှန် ကို ခန့်မှန်းသဘော ပေါက်သွားကြပြီး တဟားဟား ဝိုင်း ရယ်ကြတော့သည် ။


ထို မိန်းမကြီး လည်း ရှက်ကိုးရှက်ကန်း ဖြင့် သူမ ၏ လက် ထဲ တွင် ပါလာသော သခွားသီး ထက်ပိုင်းကျိုး ကို

ဦးစောဝင်း ၏ ဈေး ခြင်းတောင်း ထဲ သို့ ပစ်ထည့်ခဲ့ပြီး ကား ပေါ် မှ အပြေး တစ်ပိုင်း ဆင်း သွားတော့သည် ။


အူကြောင်ကြောင်ဖြင့် ကျန်ရစ်ခဲ့သူ ကတော့ ဦးစောဝင်း ...  ။


ဘာ ဖြစ်သွားမှန်း လည်း မသိလိုက် ။


ဘတ်စ်ကား ပေါ် မှ ခရီးသည်တွေ က ဘာကြောင့် တဟားဟား ရယ်မောနေကြမှန်းလည်း သူ နားမလည် ။


အထူးသဖြင့် သူ့ ရှေ့က မိန်းမကြီး က သူ့ ဈေး ခြင်းတောင်း ထဲ က အစွန်း ထွက်နေသော သခွားသီး ကို

ဘာ စိတ်ကူး ပေါက်ပြီး ဒေါသတကြီး ထက်ပိုင်း ချိုးသွားမှန်းလည်း သူ စဉ်းစား၍ မရပါချေ ။


အူကြောင်ကြောင် ဖြစ်နေလျက်နှင့် ပင် သူ လမ်းထိပ်ကားမှတ်တိုင် မှာ ဆင်းပြီး အိမ်ဆီ သို့ လမ်းလျှောက် ခဲ့တော့သည် ။


ခြံတံခါး ကို ဖွင့်ပြီး ဝင် လိုက်တော့ မှ ဦးစောဝင်း မျက်လုံး ပြူး သွားရတော့၏ ။


သူ့ အချစ်ဆုံး တူ ဖြစ်သူ စိုးရှားက ခရီးဆောင်အိတ် ကို ကျောမှီ ကာ အိမ် ရှေ့ လှေကားထစ်ပေါ် တွင် ခွေခွေခေါက်ခေါက် ပျင်းရိပျင်းတွဲ ထိုင် နေသည် ကို တွေ့ လိုက်ရသောကြောင့်ဖြစ်၏ ။


ဦးစောဝင်း တအံ့တဩ ဖြင့် ...


“ ဟာ ... ဟေ့ကောင် .... စိုးရှား ... မင်း ... မင်း ... ”


“ ကျွန်တော် အိမ် ပေါ် ကဆင်းလာခဲ့ပြီ ၊ အခု ဦးလေး နဲ့ အတူတူ နေမလို့ လာ တာ ... ”


“ ဟေ ... ”




မင်းခိုက်စိုးစန်


သူရဲဘောကြောင်တဲ့ လူညံ့ 



.


No comments:

Post a Comment